maanantai 28. toukokuuta 2012

S&M miitti ♥


No tää ei sinänsä ollu miitti... Koska täs oli vaa minä ja zemine. Mutta oli TOSI TOSI Kivaa!!!
Mitä ihanenpiin kuviin:

Ceisille vaihettii obbari en jaksanu laittaa Gennalle  Nii käsi meni neljännen hionnan jäkeen ihanan punaseks xC
Obbareista lisää kun vaihan Gennallekki x)

♥♥




xD Safir yritti sotkee Ceisin hiukset...

Ryhmis :3



Mentii ulos n_n




zemine kuvaa:

Roskaa!!


Tollases koris kanneltii niitä x)



zemine   Minä
Molemmilla oli samallaiset lolita mekot ♥




Katottii Euroviisuja :D


Hyvä ilme

Nallee ♥

zemine letitti safirin hiukset x)

Nalleee! ♥

Suosittii vähän näitä obbari tyttöjä..


Nellaaa ♥






Sydämmen muotonen kivi owo


Juuh.. Tossa Ceisi siis sitoo Safirin kengän nauhoja x)




Ei ollu yhtää kuuma <XD

Ihania noi obbarit ♥

Tytöt kampasi toistensa hiuksia :___:




Palvon aurinkoa!


Bussipyskäl... Huviksee..



Ihana puu ♥



♥♥♥ Vaavelit x)


Ceisin hiukset on yllättävän sähköiset......





Leijjonakuninkaasta x)

xD


zemine asetteli :3

Pyöräilemässä xC


Paistinpannu...... D;

zemin piirustus ♥

 Olkaa tyytyväisiä siihen että muoksin noi kaikki kuvat! Nyt te palvotte mua <:D Siin oli hirvee työ x(
zemi oli meil yötä :3 Oli niin hauskaa :D
Oli siis niin ihanaa! Kiitos zemille. ♥
Oli niin ihanaa!!

10 kommenttia:

  1. Teil oli varmaan kivaa... Mut hyi jedward ja toi kúsimökki xDD Mut hieno tarina silti

    VastaaPoista
  2. JeaJea! Näytti olevan kiwaa nwn' Sitten pölötykseni~
    Cessi: Oot ihanapallero toi peruukki sopii ihanasti oii ihana ihanin nyt tuli kauhee Celsiy halu jaja oot ilkee kun et anna Ceisiä mulle >:(
    Genna: Oi oi ♥ Rrrakastan häntä! Peruukki sutussa mutta IHQUSTI leikatu ja nättimys (mun kamulla on myööös Luka Megurine) ♥♥♥
    Jessica: ♥♥♥♥♥ PERUUUUKKKIIII♥♥♥♥ NAAMAAA♥♥♥ (mun toisella kamulla on RAPV) i LOVE rapv♥ Vaan joskus ärsyttää kun pidän Jessin hiukset koko ajan kiiii! Sen hiukset on taivaalliset ja mä tiiän♥♥ Oi Jessicaa♥ Perustan fanikerhon! XD

    PS. Jeee! Muokasit kuviaa! XDXD

    VastaaPoista
  3. Hauska kuvatarina ja ihania kuvia <3 Ceisi on nyt tosi söpö sen obitsulla :3 Mistä ootte ostaneet noi lolimekkonne? Tiedän kyllä monia kauppoja, mut haluan tietää lisää, koska etin sellaista unelmamekkoa. T: pian lolimekon saava >w<

    VastaaPoista
  4. Jeejee<3 Siinä kuvassa, missä Sarakuvaakontallaan olin silleen 'Jeejee hyväSara:D:D:D:D:'
    Jaja te ihanat lolitat<3

    VastaaPoista
  5. Oli kyllä hauskaa! :) Kiitos itsellesi hyvästä seurasta x)Ja sä sit laitoit ton mun töhry piirrustuksen tonne! >:D

    VastaaPoista
  6. Mistä toi Ceisin peruukki on? Se on todella ihana!!!

    VastaaPoista
  7. Ceisi on niin sootti <33 http://empunpullipblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista