perjantai 20. heinäkuuta 2012

Noa & Tuliaisia



Jessica: Zzz...

Melodi: Kiva olla taas täällä.
Emi: Juu.

Genna: Hei kamut!

Genna lössähtää sohvalle.
Melodi: Ai hei Genna.

*Safir juoksee paikalle*
Safir: Moikka!
Melodi: Missä sä olit viikon?
Safir: Reissussa..

*Safir änkeää Gennan ja Melodin väliin*

Safir kertoo Gennalle matkasta.

?: Odota Safir!

Safir: Noa, mitä sinä täällä teet?

Noa: Seurasin sinua.

Safir: Just..

Ceisi: Mitä meteliä tuolta alhaalta kuuluu?

Noa: Bonjour neidit.
Päivää

Melodi: Tässä on Genna ja tässä Safir jonka taidat jo tuntea, minä Melodi ja Emi.

Genna: Hei vain! Minä olen siis Genna. Minulla on kaksi siskoa jotka nukkuvat vielä.

Kipeti kopeti

Genna: Tule mennään herättämään heidät.

Genna: Tässä on Jessica.

Genna vetää peiton pois Jessican päältä.
Jessica: Iik!

Jessica: ...
Genna: Aa.. Tässä on Noa.

Jessica: *Kuiskaa Gennalle* Mitä toi poika tekee mun huoneessa?
Genna: Tultiin herättämään sut. ^^ Tule tonne alas, siellä on Melodi , Emi ja Safir. Me menemme Noan kanssa herättämään Ceisiä.

Ceisi: mitä te oikein meluatte täällä? Yritän ottaa kauneus unia.....

Ceisi: ...
Genna: Huomenta, tässä on Noa!
Noa: moi.

Ceisi: Äää! Alä kato, oon yöpuvussa ja oon kauheen näkönen!
Noa: Okei sori.. :__:

Genna: Mene  vaihtamaan vaatteesi ja tule sohvalle!
Ceisi: Sopii mulle.



Ceisi tulee.
Ceisi: Hei.

Ceisi: Mihin mä istun?

Jessica: Voit tulla tähän.
Ceisi: Kiitos <3



Safir: Ai niin, tulijaiset!

Melodin ja Emin tulijaiset on jo kotona.

Tulijaiset

Genna, Jessica ja Ceisi: Hhh..

Safir: pariisissa oli nukkekauppa josta näitä sai.

Olen kuin prinsessa <3

Genna: Pilkkuja!

Jessica: Ihana paita. ♥

Ceisi: Miltä näytän?
Noa: Hyvältä.

Jessica: Mennään kokeilemaan näitä!
Genna: Olisin voinut vaihtaa tuossakin..

(Sovituksen jälkeen)
Tytöt: Tadaa!



Noa: Minulla on sinulle lahja.
Ceisi: ?


Ceisi: Hh! Se on hieno!

*Hihitystä*

Noa: *Antaa korun*

Ceisi: Se on kaunis. Voitko laittaa sen kaulaani?
Noa: Toki.

Noa: *Laittaa korua*

*Tupla hihitys*

Ceisi: Kiitos. <3
Noa: Ei kestä.

Ceisi: *Ihailee korua*
*Genna ja jessica hihittävät*

Ceisi: Mitäs te siinä hihitätte?

Jessica: Ei mitään. ^^

Jessica: Mennäänkö ulos?

Ceisi: Eikai taas ulos?!
Noa: Toki, mennään vain!

Ceisi: Niin ulkona on tosi hauskaa.



Siin oli jonkunlaine KT. Sori joidenkin kuvien laatu.. <:(

Kuviin!






























5 kommenttia:

  1. Oi sun nuket on ihania ♥

    Eka kommentti,enkka :)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia, oikeesti! <33 Ceisin ja Noan romanssi, hih. Genna on yhä lemppari, sen uus peruukki on oikeesti aivan ihana! :33 Laatu oli tosi hyvä, se koru oli kiva. KT oli muutenki ihan mahti, sulla on sitten ihanat nuket. Pian lisää kuvia. nwn

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo piristi päivää, kiitos. Vaikka laatu ei musta mikään paras ollu.. ^^

      Poista
  3. Mhh, tykkäsin noista kuvista tosi paljon :) En oikein jaksanut nyt tuohon Kt:seen keskittyä, väsyttää nwn Tuun huomenna lujkemaan sen sitten vielä uudelleen, kun jaksan keskittyä siihen päremmin <3
    ja jos tässä nyt sun nukeista piti jotain lemppareita sanoa, niin kylllä Genna on vienit mun sydämmen :'D Neiti näyttää entistäkin paremmalta uudella peruukillaan <3

    VastaaPoista
  4. Ihania nukkeja ja ihania kuvia ja ihana blogi! <3 x)Mistä oot ostanu ton Gennan peruukin, kun näyttää hyvälaatuselta ja käykse muuten sitte dalillekki? <3 (mul on nyt little 11 cm obitsul, ja jouluna saan dalin)

    Kiittis jos vastaat ! :)

    VastaaPoista